آخرین مطالب

۵ لپ تاپ برتر سال ۲۰۱۴ را بشناسید

۵ لپ تاپ برتر سال ۲۰۱۴ را بشناسید

 

فکر می کنید عنوان ۵ لپ تاپ برتر سال ۲۰۱۴ به کدام لپ تاپ ها تعلق بگیرد؟ روزهای پایانی سال میلادی برای دنیای فناوری روزهای ویژه‌ای است. در این ایام جمع‌بندی‌های کلی در رابطه با محصولات به بازار آمده در طول یک‌ سال در رسانه‌ها و مجلات مختلف منتشر می‌شود.

ادامه مطلب . . .

 

Engadget یکی از این رسانه‌های مجازی معتبر است که به بررسی و تحلیل گجت‌ها و سیستم‌های گوناگون می‌پردازد. در مطلبی جدید این سایت لپ‌تاپ‌های مهم و اصلی سال ۲۰۱۴ را بررسی کرده است. این مطلب می‌تواند به کسانی که قصد دارند در پایان سال لپ‌تاپ بخرند کمک کند.

Chromebook Acer C720

پیش از این کروم بوک‌های بهتری هم در بازار دیده بودیم اما این گزینه یک دستگاه مناسب محسوب می‌شود. یک پردازنده اینتل سلرون همراه ۲ گیگابایت رم مغز متفکر این لپ‌تاپ است. اگر ایرادی به چشم‌تان آمد کمی نادیده بگیرید و به یاد قیمت ۱۹۹ دلاری این دستگاه بیفتید شاید نظرتان عوض شد. مدل همراه پردازنده Core i3 نیز از این دستگاه وجود دارد که ۳۵۰ دلار قیمت دارد.

Samsung ATIV Book9 Plus

اولترا بوک‌ها لپ‌تاپ‌های فوق سبک هستند. یکی از بهترین‌های این رده را سامسونگ ساخته است. با وجود وزن و ضخامت کم رزولوشن تصویر این سیستم ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ است. باتری قوی که می‌تواند تا ۹ ساعت برای کاربر ویدیو پخش کند یکی دیگر از مزیت‌های این محصول به حساب می‌آید. اما در مورد قیمت اوضاع کمی فرق می‌کند. قیمت این محصول از ۱۴۰۰ دلار آغاز می‌شود.

MSI GT70 Dominator

با همه لپ‌تاپ‌ها به سادگی نمی‌توان بازی کرد. اما اگر اصرار به بازی با لپ‌تاپ دارید Dominator ام‌اس‌آی یکی از بهترین گزینه‌هاست. محصول ۱۷ اینچی که بیشتر شبیه یک کیف دستی است. با توجه به اندازه و ابعاد و کیفیت صفحه نمایش آن که به صورت فول اچ دی است نباید توقع وزن کم و حمل آسان از آن داشته باشید. این دستگاه می‌تواند ۱۵۰۰ دلاری جایگزین مناسبی برای کامپیوتر رومیزی شما باشد.

Dell XPS 124

صفحه نمایش چرخان تکنیکی است که کمپانی دل سعی می‌کند با استفاده از آن تلفیقی از تبلت و لپ‌تاپ را برای کاربران در نظر بگیرد. پردازنده قدرتمند Core i7 روی این دستگاه قرار دارد و باتری آن نیز به کاربر اجازه می‌دهد تا ۹ ساعت از این لپ‌تاپ بدون نیاز به برق استفاده کند. قیمت این محصول نیز از ۱۲۰۰ دلار آغاز می‌شود.

Apple MacBook Pro 11

ساعت کار با لپ‌تاپ تجربه شگفت‌انگیزی برای هر کاربر خواهد بود. چیزی که با این محصول اپل ممکن می‌شود. ۲ هزار دلار قیمت دستگاه ۱۵ اینچی این محصول است اما می‌توان با استفاده از مدل ۱۳ اینچی و چشم‌پوشی از کارت گرافیک اضافی تا حد قابل توجهی قیمت دستگاه را کاهش داد. امکانات اضافی مک‌بوک ۱۵اینچی به کار همه کاربران نمی‌آید. بنابراین بهتر است از هزینه اضافی جلوگیری کنید.

 

مطالب مشابه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش